perjantai 5. syyskuuta 2008

Rakkauskirjeitä I

Jalmari Kalteinen
Epsänen 375
Suomi





Siivooja F.
Konnunkaulan marketti
Konnunpää





---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
F,

on jo aikakin minun kirjoittaa. Olen tätä pitkään harkinnut. Näen sinut joka päivä käytävillä ja joskus kaupassakin ja olen alkanut tervehtiä. Minä olen kotona viihtyvää sorttia ja ujo, joten en sillä tavalla tuntemattomille puhu. Nimesikin sain tietää kun kuulin jonkun puhuttelevan sinua, mutta nyt olen varma vain siitä että etunimesi ensimmäinen kirjain on F.

Minulla on se punainen ulkoilutakki ja mustat maiharit. En ole kovin pitkä, jos nyt en ihan lyhytkään. Sinua ehkä 10 senttiä pidempi. Jos muistat niin tervehdin sinua usein ja sinä katsot aina vähän kysyvästi takaisin kauniilla ruskeilla silmilläsi.

Minä haluaisin ehdottaa tapaamista, koska luulen, että pitäisimme toisistamme. Jos tapaisimme keskiviikkona ensi viikolla. Voisin odottaa sinua kauppakeskuksella, marketin ulkopuolella kello 18. Jos et pääse, ja haluat sopia toisen ajan, pyydän, että puhuttelet minua käytävällä tai kirjoitat kuoressa näkyvään osoitteeseen. Ymmärrän kyllä senkin, jos et halua kuulla minusta mitään ja haluat unohtaa tämän viestin. Siinä tapauksessa kaikki on kuin ennenkin, ehkä toisinaan tervehdin sinua, mutta lupaan jättää sinut rauhaan.

Minun sydäntäni ihan nipistelee.

Tapaamista odottaen,
Jalmari Kalteinen

Ps. Minua ei haittaa jos joku auttaa sinua lukemaan tämän kirjeen. Olen vähän kirjallinen ihminen enkä osannut kirjoittaa selvästi, on ehkä vaikea ymmärtää minua jos ei ole äidinkielenä suomi.

Ei kommentteja: